Att köpa när jag får min lön

• Guldörhänge
När jag tog ett nytt hål hemma själv så använde jag ju mitt ena guldörhänge som jag hade. Så nu har jag ju ett för lite. Så jag måste köpa ett nytt.

• Skor
Ett par jag kan har typ under vintern på skolan. För man kan ju inte precis gå i kängor på skolan, blir lite varmt i klassrummen då. Och jag vet att man får gå utan skor på skolan, men jag brukar vilja ha skor ändå jag.

• Jacka
En sån här "kappa" med knappar. Ääh svårt att förklara, slänger upp en bild från H&M. Typ en sån vill jag ha.

• Mascara
Funderar på att testa en sån här med vibrator. Är det värt det? Annars kör jag väl på nån vanlig bra. För en mascara behöver jag!

• Kofta
Ja, jag vill ha en stickad, eller inte stickad, utan finstickad kofta till hösten. Hittade en fin på vila, men den vet man ju inte om den finns kvar till då jag vill köpa den. Är ju ett tag tills jag får pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0