Dagen i sin ära

-Vacker rubrik Julia!
-Tack så mycket!

Idag har jag ju jobbat som vanligt. Idag var det en rolig jobbdag faktiskt, och jag tycker att jag var jätteduktig idag. Jobbade på som bara den. Fast det är väl lättare de nu än från början. För nu har jag ju lärt mig vad alla vill ha på sina mackor till exempel. Och vilka som är diabetiker eller inte. Det var jag ju tvungen att fråga om hela tiden förut. Det går också lättare att duka nu, eftersom jag vet vart alla sitter, och vet vilka som dricker kaffe eller te. Så det är väl först nu det börjar bli lite roligare att jobba. Men nu är det inte många dagar kvar.

På torsdag ska jag knipsa tungbandet! OMG! Fasen vad läskigt det ska bli. Lär ju få dricka soppa hela tiden i stockholm! Kommer antagligen ha väldigt ont i tungan ett tag. Hoppas inte för länge bara. Vill ju inte gå och ha ont i tungan när skolan börjar igen. Men det är väl sånt man får räkna med. Egentligen borde jag passa på att pierca tungan på en gång. Medans man ändå har ont liksom. Men det lär jag ju knappast få för mamma! Haha. Fick ju knappt pierca naveln. Och när jag väl fick det, så vill hon väl inte att jag ska börja tjata om tungan. Men vi får se hur det blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0