Förkylning?

Idag på jobbet var det himla många som börjar bli förkylda. Usch vad jobbigt! Men jag är supernoga med att sprita händerna heeela tiden. För jag vill då fan inte bli sjuk.
Jag har fått ett svar på min annons om medryttare som jag la in på blocket igår också. En nordis här i brunflo. Den hade tydligen blivit mycket riden även i dressyr. Så jaa, om inget annat dyker upp så får jag väl provrida den då. Det var ju nära och bra i alla fall. Den står ju i brunflo så. Ja vi får se hur det blir.
Nu har jag precis ätit lite "mellis". Kom ju hem från jobbet för inte så längesen, och då blir man hungrig. Jag ska väl hitta på nåt. Mamma pratade om att baka bullar. Så jag tror jag ska hjälpa henne med det. Det är ju ganska kul de! Sen vet jag inte alls vad jag ska göra. Finns ju inte så mycket att göra när det är måndag och dåligt väder. Regnar gör det ute. Men det märks nog vad jag hittar på.
♥KristianZahr♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0