Godmorgon Sverige!

Nu är det snart dag att fara på jobbet för min del. Även fast jag inte har lust till ett jävla skit just nu! Men det blir väl bättre om man gör nånting helatiden.

Som igår. Då hade jag inte lust att göra nånting! Jag och Marielle for in på stan, gick omkring där ett tag, tog en glass. Och sen for vi hem. När vi kom hem så satt jag mig vid datorn. Gick in på facebook och satt och uppdatera startsidan ifall det skulle vara nån som skrivit nåt nytt. Mer än så gjorde jag inte. Satt bara och stirra in i skärmen, och åt lite chips. Efter ett tag kom jag på att jag skulle duscha, så då gjorde jag det. När jag kom ut från duschen så klädde jag på mig och så, och sen gick jag och åt middag. Efter det var det dags att packa, för jag skulle ju till mamma. Då tog det verkligen stopp! Jag.orkade.inte.packa. Men efter ett tag var jag ju så illa tvungen. Vet inte hur länge det tog för mig att packa min jävla väska! Haha. Sen när jag kom till mamma, så var ju allt bra igen, kändes det som. Så jag satt mig vid datorn som vanligt. Och då var det himla bra ett tag. Snacka om humörsvägningar! Men jag skulle tro att humörsvägningarna beror på att jag har börjat med p-piller. Det var ju tydligen ett av symptomen. Jag chattade ju med älsklingen lite igår också. Och han sa att han hade hört att humörsvägningarna kommer bli värre med tiden, men sen upphöra helt. Fan vad jobbigt! För igår sög verkligen mitt liv. Fast det gör det väl inte riktigt, men det kändes som de då.

Jo, en sak till. Jag är inte medryttare på Skippy längre! Tråkigt va?! För hon skulle behöva så mycket mer hjälp med Skippy då skolan börjar. Så jag skulle verkligen inte hinna med det. Som att jag skulle hjälpa till med in och utsläpp. Då måste jag antingen dit innan skolan börjar. Eller på kvällen. Och det kändes inte så lockande att åka till ås då. Hade det varit närmare hade det ju gått. Men njae, inte när han står borta i ås.
Och ni anar inte hur mycket jag älskar min Kristian! Det är helt otroligt hur man kan älska en människa så mycket! Miljoner pussar och kramar till dej älskling ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0