Hemkommen

Ja det var väl ett tag sen jag kom hem men. Nu har jag fikat klart också. Och jag lovar er, jag kommer fan bli fet om jag ska fortsätta såhär! Jag tog en macka som jag stoppa i micron så det blev smält ost. Sen tog jag lite rabarberkräm och mjölk. Efter det lite rökt fisk. Sen en banan. Och det hela avslutade jag med en bulle. Men jag är fortfarande sugen på nåt! Vet dock inte vad.

Men fatta vad hungrig jag blir på jobbet när jag håller på och serverar mat och så till alla. Idag fick dom en soppa som såg jättegod ut till lunch. Och till efterrätt rabarberpaj! Då var jag lagomt frestad. Tur att jag gick hem innan dom hann äta upp. För annars hade jag nog tagit mig en bit själv.

ÅÅh, jag är jättenervös inför imorn! Men det går nog bra Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0