Morotskaka

Jag blev så sugen på morotskaka, så jag vart sugen på att baka det. Men jag orkar inte gå på affärn och handla till det. Jag kan väl göra det efter middagen. Så har jag lite tid på mig. Eller så går jag och handlar innan. Också bakar jag efter maten. Jaja, spela roll. I-landsproblem! 

Jag har nyss varit med Marielle en stund. Vi gick ner till sjön en sväng. Och sen satt vi oss på en bänk och pratade massa. Vi pratade mycket om när vi var på språkresa till Jersey bl.a. Och vi snackade på om allt möjligt. Sen for hon hem. Och jag funderar på att lägga mig och vila ett tag. Fast jag kanske ska gå på affärn innan, så jag har det gjort. För sen lär jag ju inte orka, så då kommer det inte bli av över huvudtaget. Vi hörs iaf!

Och imorn kommer min älskling hem!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0