YRAN

Yran har varit helt fantastiskt! Tre dagar jag aldrig glömmer. Och då menar jag aldrig! På fredagen gick jag mest med Kristian. Älskar den pöjken! Vi hade det supermysigt och roligt. Lördagen så gick jag med Marielle, Sara, Agnes, och lite folk man träffade påvägen. Vi såg hoffmaestro. Jag trodde seriöst att jag skulle dö! Vi stod typ allra längst fram, och det var ett jävla tryck innan det ens hade börjat. Och när det väl började så började ju alla att hoppa och så. Då blev man riktigt mosad, det var flera som blev överlyft. Men det ville inte jag bli, tur att man är ganska lång! Dock fick jag en armbåge mellan revbenen och så, men jag överlevde. Så jag började preja mig bakåt. Tryckte ut röven och backade. Samtidigt som jag flög åt alla håll och höll på att ramla flera gånger så kom jag lite mer bakåt för varje hopp. Tillslut så var jag där trycket började lätta lite. Och då såg jag en stor kille som var på väg bakåt, så jag gick bakom han tills jag kom ut. Väl ute stod jag och väntade in Marielle, som tillslut kom fram tillsammans med Agnes. 9 minuter klarade vi där framme. Haha, lagomt klent av oss! Men jäklar vilket tryck det var. Sara smsade sen att hon satt på nåt bord utanför allt, så hon överlevde också. Sen såg vi också presidenttalet. Jämtland jämtland jämt och ständut! Ja det skriker alla! Fulla stortorget med folk som skriker samma sak. Efter det var det teddybears, jäklar vilket drag det var då också! Men då stod vi lite längre bak, vi hade lärt oss en läxa, haha! Under hela yranhelgen så åkte jag två karuseller. Första bjöd Kristian mig på, och andra bjöd Pia mig på. Tack så mycket för det! Superroligt var det. Jag har haft tre väldigt roliga dagar i alla fall. Och det var värt pengarna!


Men nu ska jag gå och lägga mig, för jag ska upp och jobba imorn med. Jobbar i två veckor till med den här inräknad. Så vi hörs! byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0