femte december år tvåtusentio

Nu är det inte långt kvar till julafton! Tur att jag har handlat alla julklappar då. Just nu är jag fan pank, och jag fick ett sms om att mina gratis sms är slut nu. Så nu kan ni inte nå mig på mobilen heller. Men jag tror jag kommer hinna få pengar innan julafton, typ dagen innan eller nåt sånt, haha. Så då får jag väl fixa allt jag behöver. Jag har tex inga kläder att ha på julafton, eller, jo det jag hade förra året, men man blir ju som less på dom. Och jag vill ha nagellack, och jaaa, massa saker. Plus att jag skulle vilja köpa nåt till kristian, även fast vi sa att vi inte skulle köpa nåt till varandra, och hitta på nåt ist. Men hinner jag så ska jag nog fixa nåt till han med :) 
Jag tänker också fråga mamma om Kristian kan vara hos oss på julafton, tänkte att om vi ändå bara ska vara hemma, bara vi tre, så gör det nog inget om kristian är här heller. Och det skulle vara kul det.

Och jag tror nog det är parasiten som finns i min kropp nu. Jag har typ inte kunnat sova på hela natten för att jag har så ont i magen. Det är verkligen typ som kramper i magen. Sen nu när jag väl har klivit upp, ja då blir jag stamkund på toaletten. Usch, jag vill inte ha den här parasiten. Plus att jag kan inte vara hemma från skolan dom här sista veckorna. Då kommer jag missa så mycket. Och det kan jag inte!
Jaja, nu ska jag se om en brusvitamintablett gör det bättre i magen. Eller kanske fil? Nej jag har ingen aning om vad som är bra för magen. För jag står verkligen inte ut att ha så här ont. Jag brukar tycka att mensvärk gör ont, men det här är fan inget emot mensvärk. Dock kanske jag inte har så ont som många andra har vid mensvärk, men det gör faaan ont ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0