Julklappar

Nu har jag köpt alla julklappar jag ska köpa. Gjorde det på typ 5 minuter inne på samma affär. Ska bara köpa till mamma, pappa, linnea och anneli så. Marielle ska jag hitta på nåt med i stället. Och marcus ska jag inte byta med, för man ger bara onödiga saker till varandra typ. Jag hittade även en finfin klänning på h&m som jag vill ha antingen jul eller nyår. Men den kostar 400:- och jag har verkligen inga pengar nu. Jag kanske får köpa den efter jul så jag har fått lite pengar, så kan jag ha den på nyår istället. Men känns så länge dit. Får försöka skrapa ihop mina sista pengar och köpa nåt fint och billigt jag kan ha på jul. 

Där fick jag mig en funderare. Nåt tips? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0