Kladdkaka

Jag ska baka en kladdkaka tills imorgon. För jag och elin har ramlat av en häst, så vi ska baka till klassen imorn. Så då tar jag med mig en kladdkaka. Det tråkiga är att vi har ingen kakao eller vaniljsocker hemma. Så jag måste gå och handla. Suck. Jag minns ju faktiskt att det tog slut sist jag bakade kladdkaka. Men jaa, jag får gå på ica då. Men inte just nu, det orkar jag faktiskt inte. Det är sååå kallt ute ju, är bara jobbigt att vara ute. Men jag får väl ta mig en promenix snart. 

Idag hade jag iaf två prov. Ett prov i travkursen, och en i hästkunskap. Travprovet kändes bra iaf. Men hästkunskapen kändes lite tung, men godkänt borde jag få iaf. Kanske VG också, om jag har tur. Och det hoppas jag verkligen, för annars blir Kristian skitsur på mig för att jag inte pluggade så mycket igår. Men jag får säkert bra, hoppas jag. 

Näe nu ska jag kolla på julkalendern, sen går jag upp på ica, sen bakar jag lite. Och sen blir det väl datorn igen. Om jag inte bakar nåt mer som jag kan ha och äta nu. Sååå sötsugen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0