parasit

Ja som ni säkert vet så är det ju en parasit i vattnet från storsjön. Jag trodde jag skulle klara mig från den, men fan heller. Nu mår jag så jäkla illa och har skitont i magen. Tänkte att om jag sticker fingrarna i halsen så jag får spy upp allt så kanske det blir bättre. Så jag gick till toan och stoppade fingrarna i halsen. Men det var mitt sämsta beslut nånsin. Det kom inte upp nåt, hur mycket jag än stoppade fingrarna i halsen. Och efteråt mår jag så mycket sämre så jag vet inte vad jag ska göra! Fick typ kramper i magen och skit.
Har provat att dricka cola, men då gör det bara ondare i magen. Även rent vatten från lövsåsen får jag typ kramper i magen av. Så nu sitter jag och äter en clementin, hoppas på att det gör det bättre. Men antagligen inte, kommer väl snart få ett sånt där krampanfall i magen igen. Usch vad jobbigt det här var. Jävla parasiter, eller jaa, avloppsvatten i dricksvattnet. USCH
Jaja, iaf.
Nu har jag suttit och pratat med kristian i typ evigheter på skype. Så jäkla härligt att få höra hans röst :) Men nu skulle han iväg och käka och typ kolla film. Så om han nu kommer hem ikväll så får jag prata mer med han då. Har ju ändå pratat med han typ hela dagen, så jag klarar mig nog tills imorn ;)
Jaja, nu ska jag fan försöka hitta på nåt som är skönt för magen. Men vafan då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0