Röd i fejjan

Brände mig nog lite idag när jag solade. Men bara i ansiktet. Går nog över sen förhoppningsvis. För jag vill ju inte vara en kräfta på nyår. Det räcker med att jag har fått lite färg till nyår. 

Sitter nu och pratar med Kristian på skype. Och jag skulle tydligen hälsa till bloggen från han, haha. 

Och bara så ni vet så heter jag nu Julia Kz Nilsson på facebook. För Elin klagade på att hon har två Julia Nilsson på fb, och att det är svårt att veta skillnaden på oss. Och jag vet att flera av mina vänner har den andra julia nilsson som vän också, så nu hoppas jag att jag har gjort det lättare för er, haha. Såklart så pratade jag ju med Kristian då jag bytte namn, och jag hade ingen aning om vad jag skulle heta mer, så då fick det bli Kz. För enligt han så vet alla då att jag tillhör han. Haha, gulligull. Ja så nu vet ni det. 

Imorn ska jag försöka ta mig in till stan en sväng. Vill handla lite på H&M eftersom jag fick presentkort där i julklapp. Åker nog in med mamma för då kan vi hälsa på farmor sen. Plus att om jag åker in med nån vän så blir det automatiskt att man shoppar mer och då tar man en fika också oftast. Så då går det mer pengar än jag vill göra av med. Eftersom jag sparar pengar.

Och vet ni vad jag sparar till?! Jag ska följa med Lotta Zahr till tyskland. På den här hästmässan som är där i mars eller när det var. Det kommer bli jättekul! Bara jag får till lite pengar som jag kan handla för där. Plus att jag måste ha pengar till resa och sånt. Men favorituttrycket har blivit "det löser sig alltid". Har hört nåt om att jag kanske får det som födelsedagspresent eftersom jag fyller år i mars alldeles innan det där är. Så jaa, det löser sig nog. Och man måste ju ha lite pengar så man kan handla där också, annars blir det ju inte lika kul, haha. 

Men nu har jag hört nåt om att Anagina är på tvåan på teven, så nu ska jag kolla lite på det. Och fortsätta prata med Kristian såklart. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0