Cp blogg

Fan vad blogg.se ska krångla hela tiden. Jobbigt!

Ja, nu så pluggar jag iaf. Vi har djurkunskapsprov imorn. Det är om djurs matsmältning. Tex, vad heter kons fyra magar? Och vad händer i dom? Kan ni det eller? Nej jag tänkte väl det. Haha. Det är inte precis nåt jag kommer ha användning för i framtiden. För inte fan tänker jag hålla på med kor inte. Nej fan heller. Haha

Idag kom det i alla fall 315 kakburkar till skolan. Lagomt kul det såg ut när alla i klassen gick och bar runt på kartonger fulla med kakburkar. Haha. Jag fick i alla fall hämtning av mamma efter skolan. Härligt var det! För inte fan skulle jag velat åka buss med en kartong med 20 kakburkar. Speciellt inte när jag måste byta buss och allt heller. Orka åka till brunflo då. Nej tack gode gud för att mamma hämtade mig! Men hör gärna av er om ni vill köpa kakor. Det kostar 50:-/burken

Jag och Robin gick på matten idag med. Vilket var ganska onödigt. För vi gjorde ingenting. Eftersom vi fick reda på direkt när vi kom dit att vi inte behövde göra det kapitlet. För vi höll ju på och stressräknade det kapitlet för att hinna klart. Och då skulle vi inte äns ha prov på det sen, så då behövde man inte räkna det. Det var ju lagomt skönt att få veta. Haha, surt Arvid att du precis hade räknat klart det kapitlet då. Nu har vi kommit ikapp dej! Moahaha.

Idag på datakunskapen så gjorde jag ett bildspel. Hoppas jag fick MVG på det. Borde jag fått, haha. För det var inte speciellt svårt.

Nej, nu måste jag fortsätta att plugga lite. Så jag kan nåt. För jag ska fanimej få bra betyg i det här ämnet. Hoppas jag lyckas! Vi hörs sen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0