Fredag

Nu har jag bestämt att jag ska rida på fredag, själv, bara jag och Skippy. Vi ska rida på ridplanen, så att jag får lära känna han lite bättre. Och så jag inte har sån press på mig när det sitter massa och kollar. Utan nu är det bara jag och han. Jättekul. Bara jag kommer ihåg vart alla grejor finns. Men det ska jag nog göra. Jag behövde ju inte fodra och så. Utan det skulle hon fixa. För första gången måste jag vara med så att jag får lära mig. Vet ju inte allt som Skippy ska ha. Sen på söndag ska jag också rida. Men då skulle jag följa med nån annan tjej som ska rida Diana. Så ska hon visa lite ridvägar. Det kan ju behövas! För jag kan inga ridvägar alls där i Ås. Så det kan ju vara bra att kunna.

Jag var ju på vålbacken idag med skolan som vanligt. Det gick bra. Och vi hade inte provet som vi trodde. Utan hon hade lurat oss bara för att vi skulle plugga på det ;D

Men vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0