Hetsig dag

Ja, först hade vi traktorteori. Jag klarade tre tårtbitar idag. Superbra. För jag trodde inte att jag skulle klara en enda. Sen hade vi djurkunskap. Segt var det. Sen hade vi idrott. Vi åkte längdskidor på frösö skidlek. Det var kul och läskigt. Jag var typ på millimetern att ramla. Men jag klarade mig. Haha. Efter det var det biologi. Vi skulle ut och mäta snö (?). Haha, och det ska vi göra en gång i veckan typ. Och jämföra hur mycket det snöar eller smälter. Efter vi hade mätt så skulle vi gå in och ha vanlig lektion. Dock så var inte jag med då. För jag var till skolläkarn.

Efter skolan så åkte jag till Skippy. Så red jag han, och det gick huuur bra som hellst. Världens snällaste ponny. Och jag borstade igenom hela hans toviga svans. Det gick ju bra, tillslut. Men det tog sin tid. Efter det så tog jag bussen till stan. Där hämtade mamma mig, också for vi hem. Så jag fick äta. Sen fick jag vila i en halvtimme, och sen var det bara att byta om igen. För då var det dags för pilates. Jag höll på att somna under hela tiden. Så jävla trött var jag. Och nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna längre. Men SÅKLART ska ju Linnea jämt ha toan när jag måste duscha. För hon kan ju verkligen inte borsta tänderna uppe på toan. Nej, det går ju inte. Nej, jag får vänta... Ska väl ta mig nåt att äta, och kolla lite på teve en stund. För det där kan ta tid det...

Godnatt på er alla.

Kommentarer
Postat av: Josie

Fin blogg:)

2010-02-15 @ 23:04:11
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0