Mysiga kvällen

Hej allesammans. Jag hade en asrolig kväll igår! Jaa, det började med att jag mötte upp Emma på stan. Så gick vi runt lite. Försökte få tag på lycksele, som inte svarade i telefon. Så då tänkte vi gå hem till henne. Men då har vi ingen portkod, så då sket ju det sig. Istället gick vi och mötte Emmas kompis Johanna. Så då följde vi med henne till nån lägenhet. Där stannade vi inte länge, utan jag och Emma gick igen. För då skulle vi möta Dessan som kom med bussen. På den bussen var Elin också. Men hon stack dit där Frida och Erica va. Dessan hade köpt med sig chips och ostkrokar. Mumsigt. Ja, sen gick vi till videoteket och hyrde film. Vi hyrde nån som hette The first house on the left, eller nåt liknande. När vi hade hyrt den så fick vi i alla fall tag på Agnes. Men då var vi tvungen att gå och köpa dricka. Så vi fick gå upp igen, till hemköp. Och köpte dricka. Och sen gick vi ner till Agnes. Där hade vi lite allmänt roligt. Och sen startade vi filmen. Eller vi startade en annan film menade jag. En som Emma hade på sin dator. Den var läskig men bra. Ja, sen flummade vi på lite. Och sen startade vi hyrfilmen. Då somnade alla på en gång, utom jag. Haha. Jag såg klart näst intill hela filmen. Men på slutet orkade jag inte kolla nå mer, så då somnade jag med. Då var klockan typ 3- halv 4. Sen klockan halv 6 så går jag och Agnes och lägger oss i sängen. Men Emma och Dessan sover kvar i soffan. Och Dessan var det synd om. För hon skulle upp och ha helgjour på skolan. Så hon skulle få skjuts kl halv 7. Stackarn.

Ja, nu orkar jag inte skriva nå mer.
För nu ska vi fira Marcus, som fyller 15 idag! Grattis till han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0