Prov

Idag hade jag djurkunskapsprov.Det gick faktiskt bra. Hoppas på mvg, haha. Men det gör man väl alltid?  Men nu har jag faktiskt en liten chans att jag får det. Eller vg iaf. Sen fick vi sluta direkt efter provet. Så då for jag till stallet. Red gjorde jag. Ganska länge på ridplanen idag. Körde hårt med Skippy tror jag, svettig blev han. Sen flätade jag hans man medans jag väntade på att bussen skulle gå. Sen tog jag ut flätan. Haha, nödvändigt jag vet. Jaja, sen for jag iaf hem. Och nu är det väl snart middag. Ingen lunch har jag ätit idag heller. Bara en banan till frukost. Och nu öppnade jag en kakburk, så nu har jag ätit tre chokladflarn också. Moahahha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0