Haha, vart kom alla besökare ifrån? xD

Ojdå. Jag brukar typ ha 6 besökare om dagen. Jag vet att det är väldigt lite. Men jag får skylla mig själv som aldrig skriver. Och nu gick jag in och kollade. Och igår skrev jag ju precis ingenting på bloggen. Men ändå hade jag 26 besökare. Var det nån som länka eller? Haha. Men dom besökarna kommer nog inte stanna speciellt länge. Meen, jag måste börja skriva oftare!

Igår satt jag bara hemma. Kollade på teve och satt vid datorn. Tråkigt fredagskväll, men såna behöver man ju ibland också. Idag ska jag nog ut och fota lite. Har ju inte gjort det på hela vintern. Och nu är det typ försent. För all snö har blåst bort från grenarna tror jag. Men ni får se om jag får till nån bra bild. Isf hörs vi sen! Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0