Hissa Dissa

Midjeskärp
Det har jag börjat använt mer och mer nu. Tycker det är skitsnyggt just nu.

Den 20onde
Det är den dagen då jag får pengar. Woho. Dock tar jag alltid ut den lite tidigare. För jag blir pank. Haha.

Fina naglar
Jag skulle inte kunna tänka mig att gå med fula naglar faktiskt. Jag målar dom alltid. Haha, lät lite fjortis typ. Men så är det. Måste alltid fixa naglarna.

Almenacka
Jag ska köpa en idag på stan. För nu jäklar ska jag håll koll på vad som händer. Hoppas jag använder den också. Men det är bra, för man kan planera saker lättare.

Kylan
Det är verkligen kallt ute nu. Om man är ut och går i 5 min så är håret vitt. Och svårt att andas får man.

9 veckor till sportlovet
Måste det vara så långt mellan loven?

Väckarklockor
Är inte det det värsta som finns? Eller ljudet av dom precis mitt i en bra dröm. Nej usch för väckarklockor!

Städa
Jobbigt att städa! Håller nog alla med mig om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0