Hissa och dissa med vintertema



Fina träd! Det blir så himla vackert ute på vintern. Alla träden har fullt med snö på grenarna. Superfint!


Man får åka slalom och skoter. Det är kul! Jag skulle nog inte vilja bo på ett ställe där dom inte har vinter. För jag tycker det är kul att åka slalom!





Kylan. Ja, jag dissar kylan. Det är så kallt, och man kan inte gå ut och göra nåt. Tex så kan man ju inte åka slalom om det är 25 minus, det känns lite för kallt.


Ingen sol. På vintern är det ju ingen sol heller. Oftast. För när man kliver upp så har solen inte hunnit gå upp än. Och sen går den ner typ vid tre-fyra på dagen. Tråkigt! Speciellt när man går i skola medans solen är uppe.


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Sv: Jag är då rädd för hästar (A)

Förhoppningsvis så blir det väldigt snyggt i slutändan :D

2010-01-16 @ 13:35:57
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0