Mjaoo

Sitter här med Kalle i knät. Det är lite svårt att skriva med bara en hand. Men det är så mysigt så! Nehepp nu vart det för varmt för han. Så han hoppade iväg.

Idag var första skoldagen efter lovet. Det var förvånadsvärt bra. Åt frukost utan problem gjorde jag också! Jag vet, bra Julia ;) Sen har jag inte gjort så mkt. Övervägde om jag skulle gå på första pilatesen. Men eftersom jag glömde anteckningsblocket hemma idag så valde jag att sitta och skriva av allt vi har skrivit idag. Från ena blocket till det andra. Men nu är det ordning och reda! Och mamma skulle ändå inte gå. Så då orkade jag inte. Blir nästa måndag!

Och nu har jag fått reda på att man kan vara skötare på en skolhäst. Jag kanske ska bli det. Vore ju ganska bra! Nära i alla fall. Och då fick man förtur om man ville ha privatlektioner av Ann-Sofie (Våran ridlärare på skolan). Och i framtiden kan man till och med få tävla med den. Inte för att jag är så jätte intresserad av att tävla men. Jag är ingen tävlingsmänniska. Men det kan ju förståss vara kul att prova. Men först och främst ska jag väl ha en häst att tävla. Ska höra med Ann-Sofie hur det är med att vara skötare på en skolhäst. Så jag får veta lite mer om det.

Nej nu ska jag kolla på 2½ men! Gör det ni med ist för att sitta vid datorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0