Olycka

Topp - Svart


Påvägen hem från skolan när jag satt på bussen så var det världens bilkö. Det hade tydligen varit en bilolycka i Grytan. Så min busstur som skulle ha vart en halvtimme lång blev en timme lång. Usch vad jobbigt. Och då blir man ju orolig när vissa inte svarar på smsen. Var ju tvungen att ringa xD Men alla lever, haha. Tur det! Nej nu ska mamma och Linnea beställa från H&M. Själv är man ju pank. Men mamma sa att hon kunde bjussa på en tröja som var på rea. Snällt av henne!

Så den här ska jag få av henne. Linnea ska ha en likadan fast rosa. Men vad gör väl det. Vi är ju inte precis med varandra mycket! Och det var hon som skulle ha den först. Och jag hittade inte nån. Men tyckte att den var fin. Och eftersom mamma skulle bjuda på en så var jag ju tvungen att passa på. Så den fick det bli.


Men vi hörs! Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0