Prov? Nej tack!

Jag trodde ju att vi hade matteprov imorn. Fan heller, det var ju på tisdag. Haha, då behöver jag ju inte superplugga nu. Haha. Men imorn har vi i alla fall redovisning på djurkunskapen. Elin skulle ha med sig chippen, för vi ska redovisa om hundar. :P

Sen har vi ju Idrott. Jobbigt men nyttigt. Och biologi som vanligt har vi ju också.

Ja, nu har jag precis pratat med Emma i 1½ timme. Haha. Vi hade mycket att prata om när vi typ inte snackat riktigt på flera år. Kul att prata iaf <3

Nej, nu ska jag, eller nej det ska jag itne alls. Tänkte att jag skulle måla naglarna. Men det kommer inte hinna torka riktigt tills jag går och lägger mig. Så då är det ingen mening. Men jag ska väl snart gå och lägga mig. Börjar bli ganska trött.

Bara så ni vet så har min bloggdesign laggat sönder. Ingenting funkar ju nu. Men så får ni ha det en stund nu. Jag orkar inte fixa till det nu. Ni står nog ut. Haha. Ni får bara läsa dom senaste inläggen. För fler kan ni inte läsa just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0