Söndaaaag

Hej alla bakfulla människor, själv är man nykterist xD

Haha, bra början på inlägget...
Ahja, igår ringde nån full jävel. Han ville inte säga vem han var. Men han visste typ allt om mig? :S Creapy... Det ända jag fick veta om han var att han var 17 och hade gått på kastal. Sa mig mycket... Ehm, näe.. Men jag satt uppe igårkväll och hade tråkigt. Han ringde typ tre gånger mellan kl 1 och 2. Jobbigt. Men det roliga var att när vi typ hade pratat en kvar första gången så frågar han om jag har halebop. Hahaha. Och det har inte jag. Så då blev han ganska sur. Men sen ringde han ju 2 ggr efter det? Störd. Haha. Inte ville han säga sitt namn heller, för då skulle det vara för lätt att gissa för mig? Haha. Okeeej? Sen sa han att jag skulle smsa när jag kom på vem det var. Jaha? Lätt... Menmen, vill han mig nåt så får han fan ringa mig igen. Och säga vem han är.

Aaa, ikväll ska ju jag till pappa. Längesen det känns som jag var där. Men det blir nog kul. Har ju inte varit där på två veckor så... Men jag kom på att jag har det hur stökigt som hellst på mitt rum där. Jobbigt, då måste jag ju städa när jag kommer dit. För annars klagar pappa ;)

Jaja, nu ska jag berätta en intressant sak för er. Det gör sviiiinont att epilera benen. Iaf första gången. Andra gången gjorde det inte lika ont. Men fyfaan, innan jag var klar första gången. Herregud. Hahahaha. Men när man är klar så är jag riktigt nöjd. Länge håller det också. Jaa, nu vet ni det också.

Men ha en härlig baksmälla allihop!

(bra avslut)


Kommentarer
Postat av: Barbie Gullis

Nyktert är vackert! BARBIE SKULLE ALDRIG DRICKA!!

2010-01-26 @ 19:04:42
URL: http://gullistheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0