Avdelning B

Där hittar ni mig kommande tre veckor. Jobba med gamlingar är inte speciellt kul. Dom gör ju inte så mycket. Så jag har mest fått stökat med mat och sånt. 

Idag jobbade jag en timme längre. För jag har tänkt att jobba in fredag. Så slipper jag vara så trött då. Kan jag sova ut istället efter yran. Blir riktigt bra det! Så idag jobbade jag en timme extra, och det får jag väl göra några dagar till.

För en timme sen var jag väl hemma. Då tog jag mig en billys, muffins och en cola. Eftersom jag bara åt frukost innan jag for. Och där åt man ju inte. Eftersom man bara jobbade fem timmar. Gott var det. Blåbärsmuffins hade Anneli gjort. Eller jag gissar på att det är hon som har gjort det. Dom stod ju bara framme, så jag tog en.

Vad händer ikväll då? Jag har då ingen aning. Promenad med Marielle? Filmtittning? Ingen aning. Det märks väl.


Kommentarer
Postat av: Sara=)

skitfin blogg!

2010-07-27 @ 22:36:51
Postat av: Sara=)

alltså verkligen=)

2010-07-27 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0