Första dagen på jobbet

Idag är det min första dag på sommarjobbet. Eller jag ska inte jobba nåt idag. Utan idag är det typ en informationsdag. Så jag ska in på biblioteket i stan idag. Det håller på till 13, så sen ska jag möta upp Kristian. Och jag ska dra med mig han och köpa mig en tredagars till yran. Blir nog bra det här. Yran ska jag på med Marielle, och en klasskompis till henne, Kamilla. Kommer säkert bli jättekul!

Imorn så är första riktiga dagen på sommarjobbet. Då ska jag vara på ängegården. Det låter som ett lättsamt jobb, och det hoppas jag det är också. För med tanke på att yran är torsdag, fredag och lördag. Och jag jobbar på fredagen. Så kommer jag nog vara ganska trött då på morgonen. För jag lär ju inte somna förnst vid tre halv fyra nån gång på torsdagen. Jaja, det är väl bara att bita ihop och se glad ut hela dagen ändå. Och sen lär jag ju inte lägga mig så mycket tidigare den kvällen heller. Så på lördagmorgon lär ju jag sova hur länge som hellst. Haha.
Men nu måste jag ta och gå till bussen. Jag kan ju inte missa min första dag på jobbet. Puss på er alla!

Jag älskar min Kristian Zahr ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0