Hemma

Härlig kväll vi hade igår! Vi kom väl dit vid insläppet halv åtta. Sen var vi där. Kollade på Oscar Linnros, Europé och Maskinen. Åkte karuseller. Jag åkte två stycken och behövde inte betala nån. Härligt Jullan! Först bjöd Kristian mig på en. Eller han stoppade på mig en 50-lapp och sa att jag skulle åka, sen gick han. Haha, så då var jag ju tvungen att åka en. Sen så skulle Pia åka nån. Så hon bjöd mig och Marielle på en biljett. För hon ville väl inte precis åka själv hon heller. Haha. Träffade mycket folk jag kände också! Kul hade vi. Sen var det dags att gå hem till Sara. Det tog nog en timme för oss att ta oss dit, haha.


Imorse så kom mina kusiner Anna och Malin till ösd. Så jag hoppas dom hör av sig så man får träffa dom nåt på yran ikväll då. Var så jäkla längesen man träffade dom, så det blir väl kul om man får träffa dom en sväng. Vi far in senare ikväll. Typ till nio.


Nu är Kristian här, vi ska väl gå och äta på sibylla snart. Eller om ett tag. Vi hörs när jag har nåt intressant att skriva, haha. Jag är nöjd att jag har lite blogghumör iaf. Skriver ju ett inlägg om dagen iaf.


Men puss på er, för nu ska jag checka min facebook lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0