Jaha...

Då far man och jobbar igen då. Jäklar vilket väder det var idag då. Hur dimmigt som helst! Undra om det tänkte skina upp nåt under dagen. För då kanske man kan ta en promenad med nån gamling. Annars blir det väl att sitta och spela spel, eller bara prata. Jag kan ju säga att dagarna inte går fort i alla fall. Men ett slut har dom i alla fall, och tur är väl det. Vad fasen ska man ha på sig för kläder en sån här dag? Jag har en t-shirt och jeans. Men när jag cyklar då? En tjocktröja? För det kändes som att det skulle vara för kallt med min jacka. Eller så tar jag regnjackan? Måste bestämma mig fort nu! Ääh, jag tar väl regnjackan då. Men nu måste jag snart cykla iväg. Så vi hörs sen!

Älskar min Kristian <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0