Trötter

Inte för att jag blir slutkörd på jobbet eller nåt. Men jag var verkligen supertrött när jag kom hem. Så nu har jag sovit i över en timme, skönt var det. Snart ska väl jag och Marielle göra oss nån middag. Sen far vi in till stan. Jag ska träffa Kristian, och Marielle ska träffa några kompisar hon med. Jag kan ju inte vara där så länge, för jag måste ju hem och sova också. För annars tar jag mig väl inte upp imornbitti. Fast det räcker nog om jag tar 22:20 bussen från stan. Inte senare, för då får jag betala extra för att det är nattbuss. Och då funkar ju inte mitt busskort.


Fan, jag sitter här och fryser ja! När solen skiner ute och allt. Jag kan ju inte påstå att det är kallt på mitt rum inte. Kan ju vara för att jag är hungrig.


Ibland kan tiden gå väldigt fort! Som det här sommarlovet. Jag träffade ju Kristian i början av det. Och nu har vi redan varit tillsammans i typ en månad och 10 dagar. Tiden går fort, fast ändå känns det som att man har varit tillsammans hur länge som helst. Lite dubbelmoral det där. Hoppas ni fattar hur jag menar.


Fast dom här kommande tre veckorna lär ju gå hur långsamt som helst, eftersom jag jobbar. Nu känns det nästan som att sommarlovet aldrig kommer att ta slut.


Imorn är det yran också! Och jag har äntligen fixat sovplats. Jag fick sova hos Sara trots allt. Först fick jag inte det, men då sa jag och Marielle att vi kunde dela på en madrass. Så då gick det bra då. Annars hade jag väl fått tagit med mig en luftmadrass till micke, där kristian brukar sova. Eller sovit hos marcus, en kompis. Så det hade nog löst sig iaf. Men eftersom jag ska gå med Marielle och Sara så kändes det lättare om jag fick sova med dom också.


Men nu ska jag och Marielle fixa oss nån middag. Så vi får höras senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0