Ett nytt inlägg, wohooo!

Ja, igår var jag ju och red. Jag och Agnes hoppade lite. Bra gick det,  fast det var inte nå högt. Men jag är stolt över att jag klarar det. Jag har ju som sagt inte hoppat så mycket förut. Men det gick bra det där. Jag börjar få in tekniken lite bättre nu. Sen gick jag väl till Robin och var där typ hela kvällen.

Idag har jag haft svenska, engelska och matte på skolan. Det gick bra. Ganska lättsam och rolig dag har det varit. Efter skolan så gick jag på stan ett tag. Köpte ju en ny top och ett linne. Sen tog jag bussen hem inom två timmar, bara för att jag skulle få åka på busskortet. Haha, smart jag.

Jag avslutar med en frääään bild på Elinpelin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0