Plugga

Nu har jag precis gjort klart hemprovet. Hoppas jag får vg på det, för då får jag vg i betyg i ämnet ekologi. Sen har jag hunnit plugga traktorteori också. Jag måste verkligen plugga mer! För jag kan inte de, och jag ska skriva upp på måndag. Aja, jag får så lov att plugga varje dag från och med nu då. Sen har jag faktiskt hunnit läsa lite matte också. Men bara lite. Sen orkade jag inte nå mer. Blev en pluggdag idag kände jag. Bra gjort av mig. Behövdes ju iaf. Så nu har jag kommit ikapp med pluggandet. När man väl börjar plugga så går det bra. Men det är så svårt att börja, när det finns så mycket annat roligt att göra. Jag har också insett att det går lättare att plugga när man är hemma själv. Haha, tro det eller ej. Utan nån som tjatar på en att man ska plugga.

Idag så var det ju Vålbacken. Jag slutade efter lunch, och då åkte jag till skippy. Så det blev mycket ridet idag. Men det är bara bra det. Jag hade även träningsvärk idag, så det lär ju inte ha blivit bättre av det här. Imorn lär jag ju inte kunna gå. Haha. Ääh, sluta klaga Julia, det är skönt med träningsvärk! Faktiskt, för då känns det att man har gjort något.

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! :)

Hur har du gjort din blogg så fin?



Btw, har du lust att hjälpa mig? ^^

2010-03-18 @ 21:00:29
URL: http://fridaholmgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! :)

Hur har du gjort din blogg så fin?



Btw, har du lust att hjälpa mig? ^^

2010-03-18 @ 21:00:32
URL: http://fridaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0