Förbjudet

Det borde vara förbjudet att göra mig så nyfiken! Fick en kommentar om att jag inte visste vem det var men att h*n såg mig ibland på brunflobussen, och tyckte jag var söt. Nu blir jag ju jättenyfiken såklart och vill veta vem det är. Haha, så kommentera gärna igen och lämna ditt namn/email eller vad som hellst! Kommer antagligen spana runt på bussen imorn. Vill ju veta vem det är!

Idag har jag iaf haft estet. Sen matte. När jag kom hem så åt jag världens godaste middag. Och sen tog jag med mig Linnea och fotade. Här får ni lite bilder. Sen vill jag säga god natt för mig.














Kommentarer
Postat av: Christin

Fina bilder!

2010-05-20 @ 23:41:33
Postat av: Anonym

Hehe. Kul att göra dig nyfiken. :-)

Vi kanske kommer att sitta bredvid varandra på bussen någon gång, who knows?

2010-05-21 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0