Kick ass

Har precis kollat klart på film. Det blev kick ass. För det var den nyligaste upplagda på den sidan jag brukar kolla på. Den var fan rolig! Lilltjejen var ju grym! Hahaha.

Ja, jag bänkade upp mej med en BJ, chipspåse och saft. Skämde bort mig själv lite ikväll. Haha.

Och nu ska jag kolla om H&Ms hemsida funkar, för det gjorde den inte tidigare idag. Jag älskar att kolla på kläder! Speciellt online. För då kan man låssas som att man har alla pengar. Eller i alla fall lägga massa saker i önskelistan, och sen se hur mycket det skulle kosta om man beställde det. Då inser man oftast att man kan lägga dom pengarna på annat.

Nåt jag vill ha är en ny behå. En från H&M, för dom är skönast och bäst. Sen vill jag också ha såna här svarta tygskor från H&M med dragkedja på sidan duvet? Jag är fan pank, men jag ska köpa det ändå. För jag vill verkligen ha det! Haha.

Jaja, vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0