Monday

Idag så kändes det verkligen inte som en skoldag. När jag vaknade av väckarklockan så var jag typ pigg. Så jag klev upp och gjorde mig en riktig frukost. Gjorde mig iordning och for till skolan. Kändes inte som att det var till skolan jag skulle ens.
Och sen hade vi svenska, lunch, idrott och biologi. På biologin kändes det inte ens som att vi hade ätit lunch. Konstigt, haha.

Och sen for jag och red. Jag var nog ganska tråkig idag, borde Skippy ha tyckt. Men det var för att på bortre delen av planen var det typ tuuusen getingar. Måste ha varit ett getingbo i närheten. Så jag använde bara halva planen. Så det blev mest att jag red på två volter. Men Skippy är så duktig så. Går så fint i form nu för tiden! Och ett superfint schabrak har han också! Det står Skippy på det. Ni får se nån gång. Orkar inte hämta kabeln nu, hihi.

Sen har jag typ pluggat hela kvällen. Ridteori. Orkar inte plugga nå engelska. Det är ju nationella imorn. Men det känns inte som att jag behöver plugga nåt på det. Vet inte hur isf. Fick iaf VG på det första nationella i engelska. Nöjd är jag väl. Med tanke på vilken lärare vi har haft heeela året. Jag har nog inte lärt mig mycket nytt i alla fall. Allt jag kan har jag nog lärt mig i nian eller tidigare. Menmen, jag klarar mig.

Imorn går vi kort dag, har bara en lektion efter lunch. Så jag slutar tjugo i två, tyyyp.

Funderar också starkt på att åka på dans igen nästa vecka på torsdagen. I Aspås. Om jag hittar nån att åka med, för mamma jobbar :) Ni får nog reda på det lite senare i så fall.

Nu ska jag väl... Näe inte gå och lägga mig än. Hmm, blir väl lite mer facebook. Och lite mer chattande. Men just nu var Robin fett seg på att svara, hahah! Jaja, lägger mig väl snart iaf. Så godnatt på er. Dröm sött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0