Sol sol sol

Idag har det varit himla fint väder! Har suttit ute och stekt näst intill hela dagen. Förutom nån timme då jag följde med pappa till stan och köpte en ny ridhjälm. Tack så mycket pappa!

Jag har suttit i behå och shorts hela dagen. Och jag har faktiskt svettats emellanåt. Superskönt. Jag har till och med fått en liten gräns på magen. Det är typ bara magen som har lätt för att bli brun för mig, haha. Resten blir inte så himla brunt. Men jag hade tänkt att sola solarium nån dag också. Mamma sa att det var billigare på nåt ställe här i närheten. Så jag får väl prova på där då.

Jag har också bestämt med mamma att vi ska göra lite ljusare slingor på mig. Inte blonda så det blir sån där skarp gräns. Utan mer ljusbrun, om vi lyckas. Man kan ju inte precis färga det ljusare, utan vi måste ju bleka i så fall. Och man kan ju inte ha det i hela verkningstiden, för då blir det väl blondt. Vi får se om vi lyckas. Vi ska väl göra det imorn. Om vi orkar och har lust. Berättar väl om det blir bra eller misslyckat imorn i så fall, haha.

Jag har också fått en BJ av mammsen idag! Riktigt snällt av henne. Cookie dough! Muuums! Min favorit dedär. Tror det var för att jag skulle vara hemma själv ikväll, så hon ville att jag skulle ha nåt gott att äta på. För Linnea är i nån stuga med Christel. Och mamma börjar typ jobba vid 8. Oj, hon sover ju nu. Kanske borde väcka henne? Fast hon borde ha ställt väckarklockan, men man vet aldrig. Kan ju alltid fråga, haha.

Jaja, vi hörs senare ikväll tror jag!

Update: Mamma vaknade nu. Och hon skulle inte börja jobba förnst 9. Haha, intressant! JAG VET ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0