Arapapapapapapaparia

Jag längtar till julafton!

Imorse klev jag upp kvart i sju och släppte ut hästarna och gav dom frukost och så. Sen mockade jag och fixade höet tills ikväll så slipper jag stå i mörkret och göra det. Sen gick jag hem. Och sen dess har jag inte gjort ett skit. Eller jag har stickat lite mer på min halsduk. Och jag har tagit mig ett långt varmt bad. Myyyysigt.

Nu har jag inte ett skit att göra. Väntar på att Kristian ska komma. Men det kan ju ta typ 2 timmar om jag har otur. Han skulle komma idag iaf. Sen ikväll ska jag ju fixa hästarna igen. Så det rullar väl på. 

Näe, tråkigt inlägg. Ni kan få nån bild som piffar upp inlägget iaf :)


Fasen vad kul vi hade, när vi hade snörugby på idrotten! Ni är dom bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0