Dagen i sin ära

Idag började jag 8:20. Vi hade klassråd, ganska kul den här gången faktiskt.
Det var tänkt att vi skulle ha skolfoto idag. Men han som skulle ta korten hade försovit sig. Så det var bara treorna som fick ta kort. Vi får vänta typ 2-3 veckor. Sen slutade vi iaf. Jag for hem direkt typ.

Sen ikväll ska jag ta in hästarna och fodra. Sen hinner jag se idol lite. Och sen ska jag gå dit och ge sista fodringen. Och natta dom lite, hihi. Sen blir det nog läggdags. Ska ju upp halv sju och fodra och släppa ut hästarna igen. Och sen ska jag ficka på kvällen imorn också. Men under dagen imorn kommer nog Kristian också. Vet inte om han sover över, förhoppningsvis.

Behöver nån som håller om mig när jag ska somna. Tur att vi inte bara bröt rakt av. Det hade fan knäckt mig. Nu träffas vi bara mindre och mindre. Så då kanske det går bättre när han väl flyttar till norge.
Det var nog allt för mig. Eller näe. Tänkte bara säga att jag stör mig så jävla mkt på en viss person just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0