Siiiing

Som vanligt när jag är hemma själv så brukar jag sitta och sjunga såhär superfint för mig själv. Men vill ni veta nåt hemskt?! Jag kan inte sjunga, jag är alldeles för hes. Det kommer liksom inget ljud. Huvvaligen. Vad ska jag då göra.
Tror jag ska ta ett bad nu. Sen renskriva uppsatsen som skulle vara inne idag. Hon ville inte ha det jag hade skrivit för hand, för det var för slarvigt skrivet. Så jag ska skriva av allt till datorn och skicka till henne senast ikväll. Men det går förhoppningsvis snabbt. Sen kommer väl mamma hem och lagar mat. Ska nog hjälpa henne med det. För att vara lite snäll sådär. Sen hade jag lust att köra bil, men vet inte
om mamma orkar köra med mig. Jag körde ju trots allt igår.
Juste Kristian slutar ju tidigt idag, eller typ kl 7 tror jag. Så sen får jag väl hitta på nåt med han.
Blir inte alldeles för sent ikväll. Ska upp och fodra vid kvart i 7 imorn bitti. Och sen rida vid 9. Men det är nog lugnt. Är van att sova för lite.
Men nu blir det badkaret. Hörshej!

Kommentarer
Postat av: nejja

snygga byxor :D

2010-09-24 @ 19:28:32
URL: http://nejjiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0