Usch, jag mår inte bra.

Jag och Kristian har gjort slut. Vi kom överens om det tillsammans. Han ska till norge och jobba i typ minst ett år. Och vi är båda skeptiska mot distansförhållanden. Så då bestämde vi oss för att vi bryter, och håller kontakten och är nära vänner tills vidare. Så kanske man kan träffas senare. Men jaa, det vet man ju aldrig hur det går. Förhoppningsvis bra.

Men nu ska jag till skolan. Ska försöka hålla humöret uppe hela dagen, och inte hoppas på för mycket frågor och sånt skit... Gaah, vad jobbigt... 

Kristian, du kommer alltid ha en stor del av mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: ronja

Fin blogg du har! :)

2010-09-29 @ 22:26:59
URL: http://ronjastrid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0