Allmänt

Ja som sagt så var jag ju och red igår. Vi red 21km, och det var mest bara trav och galopp. Jättehärligt var det, perfekt väder inte för varmt och inte för kallt. 

Sen for vi ju till mina kusiner och var där ett bra tag. Och när mamma och Linnea skulle åka hem så bestämde jag mig för att sova över där. Det var trevligt det! Och jag är inte lika awesome som jag minns att jag var på teve/dataspel. Haha. Men det är kul de. 

Nu har jag precis varit ute och hängt lite tvätt. Sen ska jag ut till stallet och ta in lite hästar vid halv 6. Sen blir det väl antagligen att plugga. Ska ju lära mig den här ramsan man ska säga när man visar häst vid hand. Och jag bara blandar ihop allting, för det måste ju tydligen vara i rätt ordning också. Fan, det kommer jag ju inte lära mig. Men jag MÅSTE det!

Nej nu ska jag försöka installera min webbcamera igen. Blir så jobbigt när man flyttar emellan den hos mamma och pappa. För jag måste alltid installera om den. Och det blir lite tjorvigt när man inte har nån skiva. Tur man kan ladda ner gratis då, haha. Ni lär ju märka om jag lyckas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0