Brr

Har nyss skrittat en mil. Blev lite frusen där på slutet. Speciellt om fingrarna, men jag får bara skylla mig själv. Vi red upp i Grytan som vanligt. Men sen red vi åt andra hållet än vi brukar. Mot Vamsta, och sen kom vi ner vid kyrkan och gick förbi där. Har gått bra, och Parad var så pigg och glad så det var jättehärligt.

Nu blir det nån lunch, och sen vet jag inte vad jag ska göra. Jag kan inte sola solarium, jag kan inte simma. Bara för jag har tagit hål i örat... Kanske att jag skulle kunna simma. Men lika bra att låta bli när jag ändå inte får det. 
Har ingen aning om vad jag ska göra. Ikväll kanske jag kan umgås med Marielle i alla fall. Om vi kommer på nåt kul att göra.

Ja jag håller er nog uppdaterade!



Här kan ni även skymta min nya jacka. Snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0