Dålig nyhet

För nån dag sen fick jag en riktigt dålig nyhet. Dit jag skulle på praktik kunde inte ta emot oss. För hon hade skadat sig eller nåt och var sjukskriven. Riktigt dåligt tyckte jag! Varför kunde ingen annan ta emot oss då? Jaja nog om det. Blir inte dit jag tänkte på praktik nu då. Men nu håller jag på och letar för fullt. Letar speciellt dit vi redan har tågbiljetter. Dom är ju redan betald och så, så det vore ju bra om jag kunde använda dom ändå. Har hittat ett ställe, men ska höra med Annika först innan jag mejlar dit. Har letat för fullt jättelänge nu, och det är så svårt att hitta nåt man vill ha. Men det stället jag hittade nu hade till och med skrivit på sin hemsida att praktikanter är varmt välkomna och så. Så jag hoppas att det är ett bra ställe. 

Börjar ju faktiskt bli lite bråttom nu. Har typ bara en vecka på mig snart att hitta nåt. Jag som var ute i så god tid. Men näe, icke sa nicke. Min tågbiljett till skåne är ju nästa söndag. För på måndagen ska jag ju börja min praktik. Okej, nu börjar jag bli lite stressad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0