Härlig jobbdag

Idag var det faktiskt riktigt kul att jobba! Började med att städa allt som skulle städas. Mitt i så avbryter Emma mig och låter mig prova på att göra en räkmacka. Hon gjorde en samtidigt så jag fick se hur man skulle göra. Det ser ju så lätt ut när hon gör det, men när jag gör det så blir det bara konstigt. Men med lite övning så blir det säkert bra.

Städningen gjorde jag klart väldigt snabbt idag. Nu när jag visste vad som skulle göras. Jag kanske glömde nånting, men tror jag fick med allting. Efter det så fick jag plocka disk, plocka i och ur diskmaskinen. Fick även kolla lite då och då när hon skulle göra nån ny sorts macka, så jag fick se hur man gjorde dom. Får väl se om jag kommer ihåg det sen.

Nu när jag kom hem så stekte jag mig en äggmacka. Gottgott. Och nu ska jag ta och byta om och gå och rida.

Sen blir det en snabbdusch för vi är bjudna på middag hos familjen Haraldsson. Blir riktigt trevligt det! Karolina fyllde ju år för nån dag sen så vi får väl fira henne lite också. 

Hörs, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0