Häst vid hand

Idag hade vi prov i häst vid hand. Både praktiskt och teoretiskt. Jag trodde inte vi skulle ha teoretiskt men det gick bra ändå. Fick ett starkt VG så. Sen skulle vi ha praktiskt, och vi fick välja häst. Såklart väljer jag Orlando som jag kan när han är född och vilka han är efter. Så det gick faktiskt finfint det där. Klarade ju att säga ramsan utan problem. Fick godkänt på det. Man kunde inte få mer än G. Dock hade jag missuppfattat det där lite. Man skulle ju ha rätt klädsel också haha. Och hela klassen kom med typ slappa kläder som mjukisbyxor. Man skulle ju ha ljusa åtsittande byxor och mörk tröja. Men jaja, haha. Då vet jag det till nästa gång, haha. 


Erica och Arrow


Emma och Dream


Och söta Othello. Han är till salu btw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0