Hästfylld dag

Dagen började med att vi hade hoppning med Ann-Sofie. Och jag tyckte verkligen att det gick jättebra! Och kul var det faktiskt. Och nu ska jag skryta om att jag har hoppat typ 80 cm. OMG! Haha, så stolt över mig själv! Eller okej jag har hoppat 80 cm och inte varit rädd! Fan vad duktig jag är. Man måste ju få vara lite stolt ibland när man övervinner sina rädslor, haha. 

Efter det for vi till Anders som bor typ mitt i skogen. Där fick vi köra häst och släde. Så mysigt så! Vi hade till och med en sån här bjällra. Precis som i såna här gamla mysiga filmer! Typ barnen i bullerbyn. Från början var det lite läskigt. Men på slutet var det bara härligt. Vi stannade en stund och fikade och solade också. Så det blev en supermysig tur verkligen! Har tagit lite fina bilder. 

När jag kom hem så for jag och red hos Carina. En riktigt mysig tur det med. Det var perfekt väder verkligen. Förutom att det började typ halvt hagla i nån minut. Men det försvann direkt. Så det var riktigt härligt! Mötte mamma på vägen tillbaka. Hon var ute och gick. 

Jaja, här kommer bilderna från slädturen haha.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du hoppade 80 cm vad hoppade hästen då eller var de en ko. eller hund

2011-04-04 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0