Hopprovet

Hahahahahahahahah

Ja det där hopprovet gick ju bra! Ramla av på första hindret. Haha, nej men det tog tvärstopp, och jag la mig på halsen. Och där låg jag en stund innan jag visste vad jag skulle göra, haha. Så då hoppade jag av på sidan. Så det blir till att bjuda på kladdkaka på fredag då. All uppvärmning och framhoppning och allt gick så bra. Men när själva provet skulle börja så sket det sig på första hindret. Men jag hoppade upp och bara körde igen, och då gick det ju hyfsat bra. Lite fel galopp och sånt, men vafan, vi kom ju över i alla fall. Duktig Picasso!

Sen provet i körning måste jag ha fått minst vg på, det kändes så himla bra! Hoppas jag fick bra på det provet! För nu måste jag få bra i ämnet körning.

Ääh, jag är nöjd över dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0