Löööördag

Idag är det lördag gott folk. Igår var det 1 april, och jag lurade ingen. Jag är så tråkig jag vet. Men jag vill inte precis köra med den vanliga "pappa/mamma jag är gravid". För då hade jag nog varit död innan jag hann säga aprilapril. Haha näe men nästan haha. 

Tidningarna hade gjort dåliga aprilskämt också. Första va att dom hittat olja under OKQ8 här i Brunflo. Så dom försörjde sig själv, och kunde sänka priserna enormt. Haha, dåligt...
Sen hade dom ett om att dom satt en ny lag att alltid ha med sig alla däck till bilen när man kör runt. Så på sommarn ska man ha vinterdäcken i bakluckan och tvärt om. Haha, tänk dom som blivit lurade! Tog och stoppa in däcken i bakluckan och for iväg.  Dom måste väl ha fattat att det var ett skämt väl? :P

Igårkvälls så gjorde jag inte ett piss. Gick och la mig tidigt för att en ny dag skulle komma. Idag ska jag nämligen rida. Så var tvungen att komma upp i hyffsad tid. Hoppas det blir bättre väder bara. Nu var det väldigt grått på himlen. Sålänge det inte börjar regna så är jag faktiskt nöjd. Men det såg inte så lovande ut faktiskt. Men på yr.no så stod det inget om regn i alla fall. Så jag får lita på dom då. 

Snön smälter i alla fall. Eftersom det är plusgrader! Härligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0