Mobil

Har rännt runt och letat mobiler i en timme nu. Agnes hade hett sönder sin under gårkvällen ;) Haha. Så jag fick åka till mamma och hämta en. Var ju svårt att hitta laddare till dom också. Men hon fick låna en Samsung jag hade för längesen. 

Anders skjutsade hit Agnes så hon kunde hämta den. Och Agnes har rätt i att bilen är snygg! Satan vad fin bil Anders har! Aa, var bara tvungen att skryta lite om den.

Tydligen så får jag tillbaka den på måndag ändå, eftersom då får hon tillbaka sin gamla telefon av Erica. Haha, så jag fattar egentligen inte att hon inte klarar sig utan mobil över helgen. Fast det skulle nog inte jag heller klara av. Men ändå, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0