Paraaad ♥

Fan vad glad Parad är nu för tiden. Det är så roligt att rida då! Pigg och gör allt man ber han om, förutom att stanna typ. Haha. Nej men han är så snäll så. Fast när det kommer en raksträcka och vi travar, ja då blir det lite roliga skutt hit och dit, för då vill han verkligen galoppera. 

Nu har jag precis ätit lasagne till middag. Så gott så! Ska ta en välbehövd dusch nu, om inte ett bad. Får inte vara på övervåningen för än typ vid kl 8. Så jag ska ta ett långt bad. Sprätta en kakburk och sätta mig och plugga nere på mitt rum. Kanske städa lite, när jag ändå inte kan göra så mycket annat. 

Jag som är databeroende, hur ska jag klara detta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0