Söndagsgodis?

Lördagsgodis är som godast på söndag morgon! Speciellt chokladen. Men nu ska jag försöka slita mig från godispåsen och gå och äta nån frukost tror jag. Kan bli svårt men det är nog bäst så.

Igår tog jag och marielle oss en promenad till ICA för att köpa godis. Det ångrade vi ganska snabbt, eftersom det var så blött ute, hur slaskigt som hellst. Men vi tog oss fram och tillbaka utan att nån bil blötte ner oss. Sen satt vi och snacka lite på mitt rum och typ satt vid datorn. Sen fick jag sådär ont i ryggen igen, så då gick vi och la oss. 

Juste, nån gång däremellan så mätte vi lite på mitt rum. Jag vill möblera om men vet inte riktigt hur. Har en idé. Men då måste pappa skruva loss garderoben från väggen och skruva fast den i en annan vägg igen. Vi var tvungen och skruva fast den för att den skulle stå rakt. Eftersom jag har "skjutdörrar" på den så gick det inte att öppna och stänga så bra för att golvet lutade. Haha.

Nej nu får det vara nog med godis! Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0